I´M GOING TO THE MALDIVES!!

Beklager at det har vært fraværende blogging de siste dagene. Jeg har vært i min egen lille Maldivene-boble.

Ord kan ikke beskrive hva jeg føler akkurat nå. På lørdag bestilte vi nemlig fly og hotell til Maldivene! MALDIVENE!

Min største drøm helt siden jeg var ti år gammel. Det siste jeg tenkte på da jeg sovnet i går var på Maldivene. Også på søndag.. Det første jeg tenkte da jeg åpnet øynene i dag, i går og på søndag, var også Maldivene 😀 Jeg er helt i min egen Maldivene-boble. Jeg skal endelig få oppleve verdens vakreste sted! Denne gangen er det jeg som får sitte på et fly og se hundrevis av øyer omgitt av ingenting annet enn asurblått hav, jeg som får ligge i ei hengekøye midt ute til sjøs omgitt av 50 shades of blue, jeg som skal bo i en vakker bungalow midt ute i det Indiske hav. Iiiiih, herregud! Alt jeg har studert med lupe oppgjennom tiden, bilder, videoklipp, postkort, name it, jeg skal endelig få sett det med egne øyne. Jeg får føle det, ta på det, kjenne på det.

Jeg og kjærest, sammen. Jeg gleder meg!

Har litt tid på å glede meg, da. Vi drar ikke før 22. august, så jeg har goood tid til planlegging. I går ble jeg sittende i minst syv timer (hele fritiden) å glane på hotell, områder, atoll-er og alt som hører med. Jeg elsker reiseplanlegging, og denne gangen får jeg kjørt meg ekstra mye, tror jeg. Det er stort sett helt villt dyrt i Maldivene, og de siste fem-seks nettene skal vi ta inn på luksushotell, og helst med all inclusive i prisen. Men holy moly. Det er omtrent så pengboka løper i frykt og bankkontoen drar ned rullegardina når jeg ser prisene. Det er ikke bare dyrt, norske priser-dyrt, det er sviiiiindyrt med stor s, v, i og n.

Men herregud, dette blir mest trolig once in a lifetime. Det lønner seg nemlig å gå all in og virkelig oppleve det man har drømt om. Havet, livet under vann, maten, verdens fineste strender og ikke minst, luksusen!

 

 

#maldives #maldivene #nextdestination 

8 kommentarer
    1. Linda Breivik: Ja, det koster bare 7000 kroner natta på Shangrii-La Villingili! 😀 Haha. Men, det døgnet tror jeg man husker for evig og alltid i hvert fall! 🙂 Muligens meget magisk der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg