BABY SHOWER

For engangs skyld har jeg faktisk klart å skjule noe for søstersen med pokerfjes. Muligens fordi jeg ikke har sett henne så ofte, vi har kun snakket i telefonen sammen, Likevel, vi klarte å overraske henne i går med en aldri så liten baby shower hjemme hos meg. På forhånd avtalte jeg en shoppingrunde for å blant annet kjøpe bursdagsgave til pappa. Hun gikk fem på. 

Hun har egentlig hatt baby shower med venninne sine, men verken jeg eller Linda hadde mulighet til å bli med, så vi laget lik så greit en egen shower med søstrene og søskanbarna 🙂 Det var veldig trivelig og altfor mye (..) god mat, som alltid! Jeg har spist mat for en uke denne helga. Haha. Drar alltid stappmett hjem fra Trondheim, og med et ekstra tilskudd på dobbelthaka. I hvert fall føles det sånn. 


Alt fra nøtter til sjokolade, nachos, kyllingsalat, pizzasnurrer og frukt. NAM.

I skrivende stund er jeg på tur tilbake til Kristiansund. Nå er det hele tre uker før jeg skal hjem igjen. Triste greier! Heldigvis kommer Anders på besøk neste helg, og Lene helga etter der 🙂 Så det blir kjempekoselig, selv om jeg kommer til å savne ihjel kattene mine 🙁 Anders får i oppgave å snappe og sende bilder av dyrene de kommende ukene. Det hjelper faktisk litt. 

Denne uka har jeg morgenvakt-uke, det tror jeg blir ufattelig hardt. Uææh, burde hatt helg etter helga. Den har nemlig gått i ett. Sånn skikkelig. Jeg hadde en halvtimes “dødtid” i går ettermiddag da alle dro hjem etter baby showeren og Anders spilte kamp. Ellers har det gått slag i slag. Jeg har i hvert fall rukket over mange herlige mennesker på kort tid. Tre venninner, to søstre, tre søskenbarn, katter og kjæreste. Huhhh, det er det som er litt stress med ukependling, man skal virkelig organisere tid til alle sammen på to knappe dager. 

 

Snakkes fra Kristiansund 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg