«ALMOST THERE»

Hei hei,

 

For en dag. Har følt meg bakrus fra jeg våknet klokken 03.00 og helt frem til nå. Mangel på søvn er undervurdert og det føles rett og slett ut som om man er fyllesyk til tider. Jeg har jo morgenvaktuke, men våknet likevel litt vel tidlig i natt i frykt for å sovne av. Skulle opp 05.15, men presist 03.00 åpnet jeg øynene og var lys våken. Fikk ikke sove særlig mye igjen etter det, og tja, dagen har vært deretter. Gjorde meg selv i litt bedre “form” med en tur på kjøpesenteret. Jada, shopping hjelper ikke bare på humøret, men også på formen.. Og jeg heter Oddlaug. Pinocchionesa vokser. Formen var minst like sjaber da jeg vaglet meg hjem, skal jeg være ærlig.

 

Men herregud! Noe koselig må jeg gjøre i mitt ensomme selskap. Skulle ikke ha noe annet enn en plante til blomsterkrukka mi, men det blir jo aldri sånn. Endte opp med et helt antrekk jeg. Og en plante. Som  jeg forsikret meg om overlevde nesten uansett hva, til og med hvis du er hjernedød og ikke eier sans for grønne ting.

 

Steinvasket bukse fra Only. Skjorte, skinnhansker, neglelakk og sko fra H&M. 

 

Veldig fin farge på denne. Den heter «Almost there» og er superenkel å legge. Tørker fort gjør den også. Her med tre lag. 

 

Nå er jeg straks klar for (nei.. Er ikke det) å legge meg og gjøre meg klar for en ny tidligvakt med oppstart 06.00 i morgen. Jeg synes alltid tirsdager er den verste dagen i uka. Jeg er trøtt på mandager også, men på tirsdager er jeg typ zoombie. Men det er utrolig hva kroppen venner seg til av rutiner.

Denne uken har jeg forresten fått til et middagsbudsjett på mindre enn 250 kroner, uten helga da. Det er en annen sak 😉  

Mandag: Taco
Tirsdag: Taco
Onsdag: Svinewok med kinesiske grønnsaker og woksaus
Torsdag: Tikka Masala
Fredag: Tikka Masala (hvis det er igjen noe da, jeg glefser gjerne i meg hele pakken når jeg først er i gang..) 

Jeg er håpløs på middag når jeg er i Kristiansund, men hey! Jeg lager i hvert fall mat da, ikke verst bare det. Man blir utrolig mye flinkere på å spise restemat når man bor alene, trust me. Først og fremst fordi det er så JÆVLIG kjedlig å lage middag til seg selv hver dag. HAT. Visste du forresten at vi nordmenn kaster over 230 000 tonn mat i året?! Hva jeg ikke kan?

Jada, så jeg er miljøvennlig og prøver å spare naturen for søppel. Eller bare sparer penger til Maldivenetur

 

Men nå blir det en episode Girls før lyset slukkes og jeg tar natt (klokken ni..). #Gammelkjærringlivet

 

Snakkes! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg