MY DAY IN PHOTOS

Et bilde sier mer enn tusen ord, sies det. Så, here you go! Et blogginnlegg med flere bilder enn ord. I hvert fall nesten.  

 

Kl. 07.30 – slumre.. Kl. 07.40 – slumre.. Kl. 07.50 – Opp og hopp, for så å løpe til jobb. Kan aldri få nok tid om morgenen. Eventuelt nok slumre-tid. Oh lord, så blondt håret mitt ser ut på bildet til høyre. Hjelpe meg.

 

 

Kl. 08.15 – On my way! Også den her brua da.. Bakke bro, gå å legg deg! It ain´t got nothing on you! Her er det vindfullt. Virkelig vindfullt.

 

 

Mellom klokken 09.00 – 15.30 engang. Den største jordbæra i manns sinne. Og litt avislesing da, det må til 🙂

 

 

Kl. 10.15 – Burn abstinensene begynner å melde seg.. Første arbeidsdag uten Burn på gudene vet hvor lenge. Ikke at jeg drikker mye altså 😉

 

 

Neida. Ikke i det heletatt.


 

 

Kl. 16.00 – En handletur på Rema, som gjerne tar litt tid. Altså, hva annet har jeg å gjøre.. Har i hvert fall tid til å gå å lete etter unormalt store grønnsaker. En sopp på størrelse med hodet mitt, for eksempel. Og da jeg kom hjem – straka vegen i joggisen. Aaah, amen.

 

 

Mens matvarene.. De fikk stå i et par timer før jeg orket å reise på rompa mi. 

 

 

Kl. 17.30 – Også da.. Dagens tøffeste valg. Hva skal jeg lage til middag? 

 

Kl. 18.40 – Jeg endte opp med grønnsaksuppe. Alt fra bunnen av, og i det jeg skulle dæsje oppi bare bittelitt ekstra pepper, som jeg liker veldig godt, så var jeg lite observant i det jeg åpnet feil ende på krydderglasset, og dermed deiset cirka tre spiseskjeer pepper i suppa. Bare meg.. I tillegg kjørte jeg en hel chilli oppi, så det ble nokså sterkt, ja. 

 

 

Kl. 19.00 – TV-kos, potetgull og litt mer TV-kos. Real Housewives, Girls og Fifty Shades of Grey. Må bare le litt. At den filmen har fått så ekstremt mye medieomtale, pepper (den óg), og hysteri rundt seg, det skjønner ikke jeg. Det var virkelig ingenting spesielt med den. På noen som helst måte, spør du meg. 

 

 

 

Nå er klokken 22.40 og jeg er klar for senga. I morgen venter en ny dag. Muligens prikk lik som i dag 😉 Sa jo jeg skulle starte treninga denne uken, men den dørstokkmila er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jævlig lang. 

 

God natt!

5 kommentarer

Siste innlegg