PINKY SWEAR

Meg – dørstokkmila 1-0 (Ehh, når jeg tenker meg om er det egentlig cirka 1-2759 til dørstokkmila). Det tok sin tid, men herre fred, endelig er jeg kommet over den kneika. Da er jo halve jobben gjort. Nesten. Det finnes (faktisk) treningssenter i Kristiansund, opptil flere. I dag testet jeg ut Treningssenteret Midtbyen. Veldig lite og noe annet enn 3T i Trondheim, selvfølgelig, men helt ok 🙂 Hadde så å si alt jeg trengte. Formen er jo så forferdelig dårlig, så det ble en kort økt med 20 minutter elipse og styrketrening ben. 

Nå er det bare å følge opp og faktisk dra på autopilot etter jobb; Don´t think, JUST DO IT. Nike har skjønt det, for det er søren meg så sant det. Man finner alltid en unnskyldning for å ikke trene, så det er bare å dra uten betenkningstid. 

 

Spørs om det er noe rosa på bildet.. Ikke vanskelig å se hva som er favorittfargen min for tia 🙂

  

Dette er begynnelsen på et litt sprekere liv i hvert fall. Det har jeg bestemt meg for. Pinky swear!

 

I belønning (neida) kjøpte jeg meg et par sko (i helga). Altså før jeg startet. Er vel egentlig bare en dritdårlig unnskyldning for å lette på samvittigheten 😉 Det føles litt bedre å kjøpe ting hvis man har gjort seg “fortjent” til det, eller at det er i forbindelse med noe , hvis du skjønner. Som for eksempel, jeg fortjener det fordi jeg har startet å trene. Eller, kanskje starter å trene denne måneden.  Hoho. Men, verdt det, det var det! Kjøpte også et skjørt og en veldig fin neglelakk fra Essie. Selvfølgelig i rosa, men i en veldig dus og fin rosafarge!

 Skal ta et bedre bilde av skjørtet (og skoene) , for det er verdt å vise frem! Veldig kult og kostet bare 129,- eller noe sånn. 

 

 

Men nå ble det kveld her. Har sittet og sett på gamle bilder innimellom. Ikke rart det tar fire timer å få postet et blogginnlegg da vettu. Har tross alt 20 000 bilder på mac-en. Og jeg er sur fordi den er treg..? Ja. I wonder why. . . . . . . . . . 


8 kommentarer

Siste innlegg