DET BESTE MED KRISTIANSUND

Er det noe jeg virkelig liker med Kristiansund, så må det være naturen og de mange turmulighetene det finnes her. Trondheim har jo også fine turstier og sånn, men ikke nært sentrum. Jeg har ennå bare rukket å utforske en brøkdel av det byen har å by på ennå. Det mest populære er vel kanskje Vanndammene og opp mot det som kalles for Varden og bortover Havstien. Må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hva det heter der jeg har jogget, men det er i samme traktene i hvert fall 🙂 

Jeg kommer også til å dra med meg Anders på Bestemor Hage hver gang han kommer hit, en liten café rett ved siden av den ene vanndammen med massevis av fugler, deriblant påfugler. Skikkelig koselig plass. Jeg elsker det konseptet med gammeldags inventar og stoore kakestykker i fine farger 🙂

Kom nettopp hjem fra ukas fjerde treningsøkt nå. Utrolig deilig å ta helg med god samvittighet nå. Er det en ting jeg blir i Kristiansund, så er det SPREK. Hehe. Nesten all fritiden går til trening for tiden. Det gjør meg ingenting så lenge jeg får kombinert innetrening med utetrening. Å gå/jogge en mil på mølla  i går var så dørgende kjedelig at jeg omtrent holdt på å stupe bare av den grunn. Neste gang blir det ute i naturen, uten tvil!

 

Knipset et par bilder til bloggen da vettu.

Inne i inngjerdingen kryr det av fugleliv. Måser, duer, ender, høner, haner, svaner, name it..


 

Det er virkelig herlig å legge ut på slike kveldsturer. I kveld så jeg forresten et rådyr vandre fredelig rundt i fjæra. 

 

I morgen reiser jeg hjem til Trondheim. Skal bli skikkelig godt å se guttene mine igjen! Teller ned timer nå 🙂

 

Snakkes!

 

8 kommentarer
    1. wow såå fine bilder selv om jeg ikke er fra krstiansund så har noe fantastsike blide her og da jeg er den meste imponerte jenta i verden liksom,jeg så fan av deg,jeg er gkad i deg,og vanndamamm eller hva en noe dere kaller så høres det så veldig avslappet ut kos vidre og har jegg nevnte det at du er verdebs beste blogger

    2. Fant bloggen din helt plutselig – og syntes den var utrolig fin. Kom plutselig over Kristiansund innlegget i det jeg scrollet nedover også, så vi bor i samme by. Ser du er tilflyttet så tenkte å anbefale deg å dra på Kvalvik Fort, det er utrolig spennende 😀 Om du ikke allerede har vært der, da 😀

    3. Marita: Det stemmer 🙂 Eller, jeg er ukependler til Kristiansund, så jeg har bodd der i ukedagene og dratt hjem til Trondheim i helgene. Har ikke vært på Kvalvik Fort ennå, så det må jeg prøve å få med meg neste gang jeg skal til Kristiansund 😀 Takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg