TRAUMATIZED

Mens naboen under meg dundrer løs med tidenes rave-party, sitter jeg her oppe å gråter mine sarte tårer som et barn. 

(PS: Sort of GOT-SPOILER!!! ) Jeg har nemlig sett sesongavslutningen på Game Of Thrones. Jeg skal ikke gå så veldig innpå hva som skjer ettersom jeg vet mange ennå ikke har sett episoden, men jeg trenger noen å dele følelsene mine med. Jeg er traumatisert. Ødelagt. Ser mørkt på livet. Noen som har en bra psykolog å anbefale…? Neida, men den episoden kunne de altså spart seg! DAMN. Vurdere boikott! 

Ellers må dere vite at jeg skriver blogginnlegg titt og stadig, jeg bare poster dem ikke. Senest i går skrev jeg et langt et, men fikk meg aldri til å trykke på publiser-knappen. Så lat har jeg altå blitt. Jeg skriver innlegg, men ORKER ikke poste dem. Koster for mange kalorier 😉 

Jeg er tilbake i Kristiansund etter ei koselig helg hjemme alene i Trondheim. Har blant annet vært på Mark Knopfler-konsert, og det var jo en koselig opplevelse, til tross for tidvis styrtregn og surt vær 🙂 Da søstersen spurte meg hvilke konserter jeg har vært på før, så innså jeg at DDE, Åge og Sie Gubba kanskje ikke var helt det samme som Knopfler. Med andre ord, jeg har egentlig aldri vært på en konsert for å høre på musikk. Frem til på fredag da! Dro sammen med søster Linda, pappa og flere. Knopfler-musikken ble jeg vel mer eller mindre oppfostra med. I hvert fall Dire Straits. De gangene vi hadde hjemmealenefest hos oss, så fantes det verken Spotify eller Youtube. Jepps, vi snakker om gamle dager da folk flest gikk i Adidas knappe-bukser og Buffalo-sko.

Da måtte vi ta de CD-platene vi fant i CD-hylla. Og det var jo Dire Straits da, så tekstene kan jeg på rams. Bare så synd at det på konserten var veldig få Dire Straits-låter. Hehe. Men herlighet, mannen er flink og musikken er faktisk veldig fin! Men skuffet over at verken Money for nothing og What it is aldri kom, ja. Men skal vi se, jeg overlever nok den skuffelsen 😉 

 Resten av helga ble tilbrakt på sofaen med pusene, ei godteriskål og en colaboks eller ti. Just the way I like it!

 

 

 Hvis noen absolutt vil vite hvordan været er her, forresten, så kan jeg fortelle at det er SYV grader og høststemning. Hva passet vel bedre enn en superdigg grønnsakssuppe til middag i dag 🙂 

 

 

Sammen med suppe spiste jeg fine rundtstykker. Prikken over i-en! 

Planen er å spise restene i morgen, men bare hvis jeg klarer å la være og spise opp alt da 😉 Den er nemlig farlig god!

 

 

Snakkes!

3 kommentarer
    1. Hello! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og den er utrolig bra<3 kommer garantert til og følge deg videre, så det hadde vert veldig fint om du kunne lagt meg til som venn. Da kan jeg følge deg også, og da blir det mye letter og følge med på bloggen din!:) hadde også satt utrolig stor pris på kommentar tilbake!
      Lykke til videre med bloggingen!

    2. Heisann!
      Bloggen Sameiet UVAS har tatt en bloggpause, men jeg fortsetter å blogge om livet med Asperger på min egen private blogg mittlivmedasperger. Følg meg gjerne, skriver om alt fra livet med Asperger til daglige hendelser og utfordringer.
      Mvh Fredrik. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg