It´s a…


 

 

Det lille krapylet i magen er visstnok ei lita jente 🙂 Og gjett om vi gleder oss mer og mer til å møte henne. Det skal bli noe det. En liten mini me. Endelig litt mer girl power i hus, per i dag er det jo meg, Anders og to mannekatter. Hahha. Kastererte, vel og merke, men. Vi var lenge bombesikker (vet ikke hvorfor) på at det ville bli en gutt. Vi kom faktisk så langt i planleggingen at vi fant ut hva babyen skulle hete. Selv om de fleste rundt meg tippet jente, ble jeg superoverrasket da vi på ordinær ultralyd for andre gang fikk konstatert at lillebeistet ikke var en HAN, men en HUN. Enn det. Ei lita jente! <3 

Vi har snakket mye om hvordan vi tror hun kommer til å bli. Verst tenkelig er hvis hun får utålmodigheten og staheten min, og rastløsheten til Anders. Haha. Det hadde gjort seg. 

Nå er det bare å begive seg ut på en ny navnerunde for å bli enig i hva hun skal hete. Altså… Det er SÅ vanskelig å finne et navn. Hun skal tross alt hete det hele livet, både som baby og som gammel. Jeg tenker i hvert fall mye på at jenta skal en dag søke jobb, og da vil jeg ikke at hun skal hete noe überspesielt vi bare har funnet opp for å skille seg ut, og heller ikke et sukkersøtt klissklassnavn. Hørte en dag her om ei jente som kalte babyen sin Princess til fornavn! OMG! Som sagt, man må tross alt tenke på alle fasene ungen skal gjennom i livet, og at man faktisk kan dømmes ut ifra navnet. Ja, i hvert fall til en viss grad. 

Vi har flere navn på lista vi begge liker, men å bestemme seg.. Det er et kapittel for seg selv 🙂 

 

Over til noe annet. På lørdag skal jeg og bestevenninna mi på spa 🙂 Gleder meg så vanvittig mye! Kunne ikke funnet et bedre tidspunkt å ta det på. Min stakkars kropp trenger litt særpleie nå. I tillegg til å sitte i boblebad og badstuer, skal vi selvfølgelig ha behandlinger. For min del blir det gravidmassasje og en leggmaske. 

La denne uka gå fort 😀


Prøvde meg på God morgen Norge-fletta en dag her forresten. Tror jeg trenger litt mer øving, men fletta i seg selv er veldig fin og enkel og lage. 

Google den!

 

Nå blir det kjøttkake her til middags. Er så matlei at jeg kunne tenkt meg å levd på luft og kjærlighet for tiden… Tror det er formen som gjør det. Bah.

 

God mandag!

8 kommentarer
    1. Ååå! Gratulerer! Jeg har så lyst på jente selv, jeg og typen har til og med jente navnet klart, og vi har ikke engang planlagt å få unge i løpet av de neste årene :p gleder meg til å høre hva hun skal høre! 😀

    2. Lill Falch: Tusen takk for det! 😀 Ja, jeg tror helt ærlig at de fleste jenter ønsker seg jente, og gutter ønsker seg gjerne en gutt 🙂 Dere er heldige som har navnet klart 😛 Det er søren ikke enkelt! Gleder meg selv til å “fastsette” navn 🙂

    3. Mener å ha hørt at man skal være litt forsiktig med badstu og boblebad når man er gravid, ikke sitte for lenge osv. Bare sånn at du er klar over det. 🙂

    4. Cessa: Det stemmer nok det ja 🙂 Blir nok å plaske litt rundt i bassenget for min del. Er bittelitt skeptisk til badstue. Finner nok fort ut når det blir for varmt 🙂

    5. Maren M: 😀 Hadde bestemt meg for å ikke dolle henne opp sånn veldig, men ser jo allerede nå at det blir vanskelig å holde ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg