Mood

Etter noen helger trenger man et par dager på å komme seg. Også når det ikke er snakk om en todagers alkoholraid. Helga for meg ble litt vel tøff, så etter den søte kløe kom sannelig den sure svie i går. Jeg ble liggende på sofaen kvalm og med hodepine fra morgen til kveld. Det er ikke alltid så enkelt å begrense seg, jeg vil jo ikke gå glipp av arrangementer med venninner heller, men jeg tror nok et pust i bakken eller ti bør tas hensyn til fremover. Stress er virkelig ikke bra når man er gravid. Bare så uvant å ikke takle det som før, liksom… Ganske sært. Heldigvis har jeg ikke kjent til de vonde kynnerne på nattestid siden natt til lørdag. Det må jeg si skremte meg litt, egentlig. Førstegangsgravid og uviten. Ikke bare bare 😉 Er mye å bekymre seg over.

I dag har jeg lyttet til kroppen, og KUN vært innendørs. Jeg har sett Kardashians og Homeland, laget middag og hvilt meg. Formen fra i går til i dag er som natt og dag. Jeg har heldigvis ikke hodepine eller føler meg rå-dårlig. Litt kvalm er jeg jo, men det er ikke noe nytt. At den kvalmen fortsatt henger i, snart 33 uker ut i svangerskapet, er så.. Dritt. Vel, nok en grunn til å ta det med ro og bare slappe av. 

 

Du kan si det har vært en ganske så avslappende atmosfære her hjemme i dag… 

Er det flere enn meg som har “mistet” kjæresten til Clash Of Clans? Fy søren, som jeg misliker det forbanna drittspillet!! Haha. Altså. Det spilles, spilles, spilles og spilles. Om det er sju på morgenen eller to på natta, det spiller ingen rolle. Så lenge det er krig, så bare MÅÅÅÅ han på. Skal gi deg krig, jeg……… 😉 Neida. 

 

Mens mannen ligger med headset på og spiller lengst bort i sofaen, har pusekattene boltret seg på barnerommet i hver sin seng. 


Så.. Temmelig slapp stemning her i hus denne mandagen 🙂 I morgen skal jeg til jordmora, og etterpå skal jeg og Annette ha juleverksted sammen, hvis formen min er bra, da. Det blir koselig! 🙂 

 

Tar gledelig imot tips til hva vi kan lage. Det har vi egentlig glemt å diskutere, nemlig 😀 

 

God mandag, folkens 🙂

9 kommentarer
    1. Hei Kine! Jeg er leder i klanen (Clash) som din bedre halvdel er en del av; det er viktig å huske på at Anders har funnet seg selv i dette spillet, sitt virkelige talent. Jeg kan nesten love deg at han med fortsatt god innsats vil nå toppen, og delta på Clashcon allerede neste år😀 Forøvrig en finfin blogg med mye kjent stoff/frustrasjon da min samboer er gravid i uke 33+2 og undertegnede clasher til alle døgnets tider😊

    2. Larry Sandgrind: Hei Larry! Dere burde opprettet en frustrasjonsklan for oss “etterlatte” i samme slengen. Så kunne vi kvinnfolka oss i mellom diskutert oss frem til passende straffer for å spille Clash under familiemiddager, midt på natta, under filmkosen og lignende. Haha 😉 Gratulerer så masse med gravid samboer! 🙂 Regner med du og Anders legger en slagplan for hvem som skal ha permisjon når med tanke på best mulig timing for klanen ;P Mulig vi til og med møtes på fødestua. Da blir det vel clashing da også, sikkert…… FML.

    3. Sofie Caroline Nilsen: Har nok helt rett i det ja 🙂 Sikkert lurt å finne en mellomting på å bli med på alt, og det å slappe av mellom slagene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg