Anastasia

Jeg kom nettopp inn døra fra en rekordkort shoppingtur innom kjøpesenteret i nabolaget her. Etter en dupp på nesten tre timer (…. Ikke bra), fant jeg ut at jeg måtte ut og lufte hodet litt. Ettersom jeg fikk ganske mange gavekort på Kicks i julegave, var det greit å stikke innom der for å se om de hadde noe fristende. Og sannelig, det hadde de gitt 😉 Jeg har faktisk ikke sett noen parfymeri i Trondheim som selger Anastasia Beverly Hills før. Jeg har ikke leita etter det heller, men det var en positiv overraskelse å endelig kunne kjøpe det i butikk, og ikke over nett. Ikke minst, se produkter og farger “live”. 

Har sett masse bilder og lest mye om Anastasia på blant annet Instagram. Jeg endte opp med å kjøpe Dipbrow Pomade i fargen Chocolate, og en brynsbørste, Duo Brow/Eyeliner #20. 

 

Dipbrow er i kremete konsistens, og er super til både markerte bryn, og en litt mer naturlig look. 

Brynsbørsta er supertynn og relativt lang på tuppen, så denne blir nok suveren til å markere og ramme inn brynene. Har sett så utrolig masse tutorials på Youtube i det siste, og kommer sikkert til å bruke store deler av morgendagen til å tegne bryn 😉 Haha. #Permisjonslivet


Her ser dere hvor tynn den er. Har også kremete eyeliner fra Mac som sikkert blir super å legge med denne Anastasia-børsta. 

 

Begge produktene er kjøpt på Kicks 🙂

 

#Anastasia #brow #bryn #makeup #dipbrowchocolate

5 kommentarer
    1. eveliin: Påførte den superkjapt selv akkurat nå, ble faktisk kjempebra til første forsøk å være 😀 Og brynskosten var genial! Anbefales 🙂

    2. Haha, pga. detta innlegge drømte æ om at æ sku å kjøp produkta fra Anastasia i natt :p De va dessverre utsolgt då 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg