Olivia

Under ett døgn etter gravidfotograferingen og mitt forrige blogginnlegg, ble jeg innlagt på sykehuset for å få satt i gang fødselen. Det kom litt brått på, men alt gikk fint, og søndag 17. januar kom vår bittelille, nydelige Olivia til verden 🙂 


Her er lilletuppa vår bare ett døgn gammel <3
 

 Dette blir et kort innlegg, men jeg kommer sterkere tilbake 🙂 Jeg er nemlig re-innlagt på St. Olavs Hospital. Jeg ville bare fortelle at jeg har blitt mamma 🙂 En meget stolt en sådan 😀 

 

Vi skrives!

10 kommentarer
    1. Åh, gratulerer så mye!! Søt liten jente. Må være skikkelig stas 🙂 Håper alt går fint med deg/dere!

    2. Gratulerer så mye!!! Nydelig liten jente <3 Håper alt er bra med dere! For min del har jeg nå kommet til termindagen, men fortsatt ingen fødsel i sikte. Utålmodig..

    3. Lotte Jensen: Tusen hjertelig takk 🙂 Når man har kommet så langt i graviditeten så er det ikke enkelt å se for seg hvordan det blir ETTER fødselen. Regner med du først og fremst tenker mest på fødselen i seg selv. Men jeg kan love deg at du kommer til å synes det er superstas å bli mamma 🙂 Det er bare og glede seg, Lotte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg