Ordered – Anastasia

Jeg hadde god tid til å ikke gjøre noe som helst mens jeg lå på sykehuset. Ettersom jeg ble anbefalt å ikke ta imot besøk, gjorde jeg ikke mye annet enn å bare ligge der. Olivia og Anders var det eneste jeg brukte tid på, men en nyfødt sover temmelig mye, så imellom slagene bladde jeg gjennom instagrambilder. I massevis. Trollbindende bilder med perfekt utført makeup, typ Anastasia Beverly Hills.

Så i jeg-synes-synd-på-meg-selv-frustrasjon, endte jeg opp med å blant annet bestille Glowkit Gleam i jeg-fortjener-det-i-etter-fødsel-gave.

Rett og rimelig, spør du meg. Hehe.

 

Jeg har jo ikke sett på annet enn sminke- og tutorialbilder av dette merket den siste tiden (altså, på sykehuset, mener jeg), og spesielt besatt ble jeg av det highlighter-kitet. Skuffelsen blir stor hvis jeg ikke blir like fin som dem på bildene 😉 

I tillegg bestilte jeg en leppestift i fargen “American Doll”, og et brynsprodukt som heter Brow Definer. Jeg har fått helt dilla på bryn. Fine bryn altså. I love it!

 


Jeg bestilte produktene på Anastasias egne nettside 🙂
 

 

 

 

 

 

#anastasia #anastasiabeverlyhills #glowkit #gleam 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg