11.02.2016

 

Torsdag allerede. Disse dagene bare flyr av gårde som aldri før. Vi gjør lite spennende, men vi rekker likevel ikke å kjede oss noe særlig. Mulig jeg snakker for meg selv nå, men 😉 Jeg er jo den typen som kan sitte og se serier i en evighet uten å ense det som skjer rundt meg, men jeg er også ekstremt rastløs til tider. Så mens Olivia sover, styrer jeg med husarbeid, planlegger middag og handlelister, ser på blogger, og glaner serier. Nå skal det sies at hun sover masse ennå, så jeg forstår at jeg må nyte disse stundene mens jeg kan 🙂 

Det skal sies at jeg koser meg til og med mer når Olivia er våken. Det er spennende å se utviklingen hennes på så kort tid. Nå fester hun blikket og følger litt med. Også er hun så snill og god <3 Klisjklisj, men det er sant! Hun skriker kun når hun er sulten eller bleien må byttes. DET nyter jeg i hvert fall. Jeg er jo så utålmodig, og vet jeg kommer til å gå på veggen når hun får sine verste skrikefauker i fremtiden.  Den tid, den sorg, men jeg vet den kommer 😉

I ettermiddag skal vi ha med oss Olivia på restaurant for første gang. Jeg er litt spent, men gleder meg til å komme oss litt mer ut. Det har vært mye innetid, og jeg kan vel telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært ute i frisk luft de siste tre og en halv ukene. 

 Vi har så å si ingen ytterklær som passer henne ennå, og da er det jo supert å ha dyktige bestemødre/bonusbestemødre og tanter som strikker. Vi har fått så utrolig masse fine sett, men foreløpig er det “bare” dette som passer ennå. 

Det er så fint og koselig med strikkaklær <3 Så takknemlig for det.



<3

 

 

Vi skrives!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg