Det var det ingen som fortalte..

Et lite hei fra snøfylte Trøndelag!

Blir litt av og på-blogging for tiden, men jeg foretrekker å bruke det meste av tiden (det lille jeg har ekstra) på å bare se på babyen vår og nyte tiden. Haha. Det høres klisj og litt småtragisk ut, men det er sant. Enten hun sover eller ligger i redet sitt og observerer plassen rundt seg. Jeg har forstått det sånn at tiden vil fly av gårde, og disse dyrebare minuttene får man aldri igjen. Gjett om jeg reflekterer masse rundt det. Mens hun sover sitter jeg og tenker meg trist. Jeg tenker på alt hun skal få oppleve, på godt og vondt. Hvordan det blir når hun blir tre, fem og ti år. At hun en dag skal få hjertet sitt knust av en drittsekk, at hun en annen dag skal være den som knuser et hjerte. Sånne ting. Haha. I helgen hadde vi vår første runde med skikkelig magevondt. Det var heltt grusomt å se henne ha så vondt, uten å kunne gjøre noe med det. Og sånn kommer det til å være massevis av fremover i livet. Å stå på sidelinjen og se henne gå gjennom livet i alle mulige faser og situasjoner. Det gir en skrekkblandet fryd. Opp i det hele må man bare stole på seg selv som forelder, at man har gjort en bra nok jobb til at hun kommer til å klare seg fint 🙂 <3 Huff. Blir sentimental av tanken. Haha!

Kunne helst tenkt meg og ha henne god, varm og trygg i vognposen i minst ti år til;)

 

Blogginnlegget skulle egentlig handle om cravings og det syke sukkersuget jeg har “lidd” av de siste seks ukene. Hehe. Men det får jeg fortelle om en annen gang. Det var nemlig ingen som fortalte meg om det da jeg ble gravid. Cravings etter graviditeten..

Nå skal jeg se de to nyeste episodene av Girls! Ny sesong. Amen!

Vi skrives. Hilsen en sentimental, forelsket mamma.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg