ATLANTERHAVSVEIEN I BILDER

God søndag morgen 🙂

Vi har nettopp dratt oss opp av senga og jeg har sendt Anders på butikken for å kjøpe ferske rundstykker og ferskpresset juice (hvis han finner) som vi skal kose oss med til frokost. Det hele var litt komisk da jeg satt og sendte snapper til Anders om at jeg kjedet meg så voldsomt mye torsdag kveld. Jeg satt i sofaen og bare sturet i veggen. Var så kjedlig at jeg vurderte å legge meg klokken halv ni. Anders ringte meg og spurte om det var noe han kunne gjøre for at det ikke skulle være så kjedelig. Neei, sa jeg.. Vi snakket videre og plutselig så jeg en skikkelse utenfor døra mi, ikke så ofte det skjer bortsett fra når huseieren skal ordne noe ned her. Det tok sin tid før jeg forsto at det var Anders! Gjett om jeg ble glad! For en perfekt timing. Den beste overraskelsen på lenge 🙂

På fredag spiste vi lunsj ute og laget taco til gullrekka på kvelden. Tok det veldig rolig og slappet bare av her hjemme. I går derimot, da var det full rulle. Vi prøvde å oppleve så mye vi kunne av Møre på en eneste dag. Både jeg og Anders har ønsket å se Atlanterhavsveien, og det var virkelig verdt turen (som ikke er lang)! Det var jo storm i går da vi dro dit, og den vinden der.. Den blåste meg nesten over ende flere gange. Var livredd for a Anders skulle fly på sjøen da han gikk på kanten. Det var litt av et syn i hvert fall. Skikkelig fint!

Bølgene var småhøye. Så kult ass!

 


Image and video hosting by TinyPic

 

Deretter gikk turen til Molde. Der endte vi opp på Amfi Roseby. Spiste lunsj på ei sjappe der og jeg fikk kjøpt meg nye sko. Win win 😉 Etterpå kjørte vi tilbake mot Atlanterhavsveien, men denne gangen via Bud. Herlighet, det er fint på Møre. Det skal de ha! Filmet masse også, så spørs om det blir en videosnutt i løpet av morgendagen. Atlanterhavsveien anbefales!

 

 

 

 

 

Nå blir det frokost her i stua før Anders drar og jeg fyker på jobb. Det blir trist 🙁 Vi får ikke sett hverandre på 14 dager nesten. Så lang tid har det aldri gått uten at vi har sett hverandre, noensinne. 

 

God søndag!

 

#atlanterhavsveien #møre #kristiansund

18 kommentarer

Siste innlegg