Sju innlegg om dagen

Det hender seg fra tid til annen at jeg blir liggende på tidligmorgenen og tenke og tenke og tenke på hva jeg skal skrive på bloggen. Etter flere timer våken har jeg egentlig kommet i mål med typ seks-sju innlegg. Gått gjennom, fra ende til annen. Hadde vært greit å fått tankene overført på mac-en uten å skrive, DA hadde jeg vært tidenes mest aktive blogger, tror jeg. Jeg tenker så ufattelig mye på hva jeg har lyst til å skrive og alt det der, jeg tenker til og med på bokmål (komisk, I know). Likevel ender jeg med å poste omtrent 1/50 av det jeg tenker på… Og da gjerne fordelt på max to innlegg i måneden.
Jeg må bare si det, mac-en min er SÅÅÅ treg at den ødelegger blogglysten. Jeg kan bruke fire timer på et simpelt innlegg, bare fordi det tar 19 år å legge over bildene og sette de sammen i kollasjer, for eksempel.
JULEGAVEØNSKE – NY MAC.

 

Sto opp tidlig i dag, svangerskapskvalmen lenge leve.. I hvert fall her i gården. Pyntet litt til jul i går, og i dag tente jeg lys og laget god lunsj som også Anders kom hjem og spiste sammen med meg. Det er noe med lange frokoster og lunsjer der det stelles ordentlig i stand, altså. Så undervurdert. Det gir en behagelig start på dagen 🙂 Dessuten begynte det å snø også! Åååh, julestemninga er så på plass i år <3

 

Jeg er snart i min 32. uke, og i dag er det bare to måneder igjen til termin 🙂 Holy moly. Jeg har hatt en litt snedig følelse i det siste. Vi har jo som sagt nesten alt på plass av utstyr, og derfor har jeg hatt en slags pause i hodet mitt, hvor jeg ikke har tenkt mye på hva som venter oss. Jeg har heller ikke vært på klesshopping til den lille på en god stund. Derfor har jeg egentlig bare følt meg gravid, uten å tenke på at jeg faktisk har en baby i magen som kommer om to måneder. En snål tanke, som har fremskyndet massevis av dårlig samvittighet, faktisk. Men på lørdag ble jeg overrasket med en supertrivelig babyshower, og plutselig kom morfølelsen tilbake igjen. For da ble jeg liksom “minnet” på at det sprelske krapylet i magen er ei lita jente som faktisk skal ut. Haha, jeg vet det høres idiotisk ut, men nå har jo selve ventetiden kommet. All den spenninga med ultralyder, få vite kjønn osv osv, alt av det er over. Nå er det bare ruginga igjen vettu. Da kan man fort “glemme” at tilstanden du er i går mot et mål. 

 

Tooo små måneder til babyjenta vår er her 🙂 Og den fiiine bleiekaka flinke Marthe ordnet til showeren. 

Tok ikke så mange bilder fra lørdagen, det rakk jeg liksom ikke. Jentene serverte nydelig mat, søtt og salt, fiiine venninner og familie var tilstede, og veldig stemninga var upåklagelig. Fikk også masse fint til bebisen. Jeg er heldig! Og det mener jeg virkelig. 

 

 

God mandag!

 

 

#gravid #31+5 #uke32 #uke31+5 #babyshower 

5 kommentarer
    1. Så utrolig koselig, Kine! 🙂 Og du ser jo smashing ut, kvalm eller ei! Blir spennende måneder dokker har i møte nå. Lykke til med “innspurten” <3 🙂

    2. Så fin mage 🙂
      Deilig å vær husmor! Det e undervurdert! (Neida!) (Joda) når tenk du at den ska kom ut da? Orka du vent helt te termin? 😀

    3. Maren M: Tusen takk for det, Maren 🙂 Blir veldig, veldig spennende fremover nå. Håper tiden går fort, men ikke fooor fort heller :-*

    4. Ida: Det er faktisk ganske deilig! Godt å sysle litt hjem her mens man kan 🙂 Hadde det vært opp til meg, så ville jeg gledelig tatt imot henne helt i starten av januar, men absolutt ikke før 2016 😉 Bank i bordet! Vil ikke ha nyttårsbarn 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg