THE WEEKEND

 

 

Hei,

Det er mandag igjen. Jeg legger en strålende helg bak meg, og går en ny uke i møte. Jeg har blant annet hatt overnattingsbesøk av Trine på lørdag og pizzabesøk av Annette på søndag. Veldig morsomt og koselig med venninnebesøk, men det skal sies at det var godt å få hjem Anders på søndags kveld. Han har vært bortreist i fem dager. Mens han var borte har jeg vært tidenes husmor-emne. Ryddet, vasket, styret og laget mat. Husmor-poeng! Bare synd at han ikke fikk sett innsatsen. 

Da jeg ryddet på walkin-rommet mitt på fredag, innså jeg at jeg trengte en kommode til alle klærne jeg ikke har plass til å henge opp. Jeg befant meg plutselig på Finn.no, og før jeg visste ordet av det, hadde jeg funnet en fantastisk fin skjenk (Ja, ikke kommode som jeg egentlig skulle ha). Jeg var nokså impulsiv, og tok kontakt med en gang. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne få kjøpe den hvis vi gjorde handelen samme dag, og at jeg kom dit og hjalp han med å bære det inn i bilen før han kjørte det til meg. 

Så midt i gullrekka, mens resten i Norge satt og spiste taco sikkert, kjørte jeg alene til Byneset (Hadde null peil på veien, og jeg er ikke flink til å lese kart..), som er helt på andre siden av byen. Jeg kjørte meg litt bort, og da jeg skulle finne annonsen for å dobbeltsjekke adressen, fant jeg den ikke lenger på Finn. Jeg tenkte umiddelbart at selgeren var en psyko som sikkert sto klar med kniven til jeg kom på døra. Haha. Jeg kom raskt til fornuft, og fortsatte mot adressen. 

Mannen som møtte meg var superhyggelig. Han spurte meg om det ikke var mer jeg ønsket å kjøpe, og i samme øyeblikk oppdaget jeg en nesten lik kommode, men i mindre størrelse. Perfekt! Så jeg kjøpte den i samme slengen. Billig!

Nå har jeg litt av et prosjekt å bedrive de neste ukene. For trust me, det tok LANG tid å få i stand den forrige kommoden (HER) jeg pusset opp i sommer. Men det kommer til å bli kjempebra 🙂 

Roser i hus mens mannen er borte. Med andre ord, til Kine, fra Kine.

Luisen vår som har blitt så stor! 

 

Starter oppussingen allerede i morgen, og da kommer før-bilder av møblene. 

 

God natta 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg