FREDDA

Hei! 

 

Sofaen er inntatt for fullt, og resten av kvelden skal jeg ikke løfte rumpa for andre grunner enn å fylle opp godteriskåla og brusglasset. Rett og slett. Vi har nettopp spist en sen fredagsmiddag, biff med soppstuing, chips, fløtepoteter, bearnesaus og peppersaus. MmmMm. Smakte godt, kan ikke huske sist vi spiste et biffmåltid her hjemme. I det siste har det gått mest i hjemmelaget, italiensk pizza i pizzaovnen.

Jeg er fortsatt ikke ferdig med oppussingen av skjenkene, bare litt på etterskudd. Jeg dro jo til Fosen i tre dager denne uken, og i går var jeg på åpningen av City Lade. Hadde gledet meg ihjel til H&M Home som er helt nytt i byen, men neida, den butikken åpner ikke før i midten av november. Dårlig spør du meg, burde vært annonsert. Ellers fikk jeg handlet noen julegaver, av alle ting. Herlighet, jeg er så fornuftig 😉 Også har jeg hengt opp nye gardiner da. Her hjemme har det jo sett utflyttningsklart ut i over et halvt år ettersom vi ikke har hatt gardiner oppe i det heletatt. Aldri igjen. Så mye mer hjemmekoselig med gardiner!


 

I morgen spiller Anders ishockeykamp på Byåsen. Spørs om jeg må ta meg en tur for å gi mannen min litt støtte 😉 Groupie Tømmerdal. Go nummer 89! 😉
På kvelden får vi besøk av søskenbarnet mitt og kjæresten hennes, så det blir koselig! Ost, kjeks og vin. Høres ut som en fin lørdag, spør du meg. Og vips, så har helga gått. Tiden flyr i godt lag!

Charlie er fornøyd med nytt gulvteppe i gangen. Her omtrent bor han for tiden.

 

Jeg derimot, jeg bor under denne herligheten. Verdens beste fleecepledd fra KID. Det perfekte sofaplagget nå i høst. 

 

Nå må jeg tilbake til gullrekka.

 

Hardt liv.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg