TA DEG EN BOLLE

Anders, du er heldig som kommer hjem til nybakte boller på en mandag. Eller hur? Sier vel mer om hvordan dagsplanen min har vært i dag ettersom jeg har stått på kjøkkenet over halve dagen. For ikke bare har jeg fikset boller, jeg har også laget tacosalat til middag. Nå bør det ligge roser på hodeputa når jeg kryper til sengs i natt altså 😉

 

De er ikke så fine disse bollene, men de ble i hvert fall gode. Noen med sjokolade og de fleste helt plane. Og haha. Jadajada. Ingen rock uten tennissokk.

 

Har virkelig slått på stortromma og satt opp middags-ukesplan også i dag. En handletur i uka skal bli ren praksis fremover her hjemme. Jeg vil tro vi kan spare rundt 2000 kroner i måneden på å gjøre det sånn, kun på mat og dagligvareprodukter. En ukes matbudsjett inkludert snacks, brød, knekkebrød, pålegg og lørdagsgodteri ble på rundt 900 kroner. Det er ikke ravgæli for to personer, synes nå jeg da…

 

Ikke den sunneste matplanen, men alt lages i hvert fall fra bunnen av, og det er bra 🙂

 

Her er forresten oppskriften på grønnsakssuppa, og her er oppskriften på Chili Con Carne.

 

Nå gleder jeg meg til å se 30 grader i februariii! Mandagens høydepunkt 🙂

Skrives!

10 kommentarer
    1. Heidi: Ja, denne uka flesket vi til med både biff, tre pakker karbonadedeig og 600 gram kylling blant annet. Det blir fort noen hundrelapper bare det. Så, vi har absolutt potensiale til å spare mye mer 😀 600 kroner i uka er bra jobba!

    2. Haha, ska gi dæ et tips: I går oppdaga æ at æ hadd 500kr igjen av lønna etter at regningan va betalt. Så æ for på meny og kjøpt kyllingkjøttdeig for 19,90kr stykket! Mange. Gjett ka som bli te middag denne måneden …. 😛 Så oppdaga æ at æ så feil og hadd litt meir penga, hehe.

    3. Ida: I know! Kyllingkjøttdeig e my billiger, men en del mer usunt. Eller, who cares. Det eneste æ tenke på e at hele kyllinga bli kasta i kverna og bli til kyllingkjøttdeig! ÆSJ! Mukk, som Anders kalle det. Men æ har nånn pakka i fryseren, må æ innrøm… 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg